  • Data: 2008-05-07 20:10:50
    Temat: Re: Allekarta kredytowa
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:fvt188$767$3@news.onet.pl, *Mithos* wrote:
    > Czy jest to karta wypukla ? Jak jest z jej trwaloscia ?

    Wypukla z chipem, autoryzacja niestety pinem.
    Sciera sie.

    > Interesujace sa te przelewy po 3 zl (rozumiem, ze moge wszystko
    > przelac na swoje konto osobiste).

    tak, ja zalozylem sobie KO BZWBK i tam przelewam jako przelew zewnetrzny (a
    podobno sie nie da ;-).

    > Punkty PayBack tez sie od takiego przelewu naliczaja ?

    Paybacki sie nie naliczaja od przelewow.

    > Jakies inne wrazenia z uzywania tego typu karty ?

    Mi pasowala bo dostalem od Allegro i BZWBK ok 300zl za to ze sobie ta karte
    wzialem ;-) (nie ma juz tej promocji)
    BZWBK jest typowym betonem, troche trudnosci i ociagania sie przy jej
    wyrobieniu.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."