  • Data: 2008-05-07 22:46:11
    Temat: Re: Allekarta kredytowa
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 07 May 2008 22:22:20 +0200, Mithos napisał(a):

    > Mi raczej chodzilo wlasnie o te punkty PayBack. Aczkolwiek jak ktos mowi
    > o banku beton to nic dobrego z tego chyba nie bedzie (vide ING) i
    > odchodzi mi chec na testowanie.

    Posiadam jeszcze allekk tylko dlatego, że nie chce mi się iść do
    oddziału. Owszem PB jest fajnym programem i jak to już kilka razy na
    grupie powtarzałem IMO najlepszym w .pl do kart kredytowych. Podgląd
    przez www też ujdzie chociaż 3D secure to jakaś farsa. Ale to wieczne
    załatwianie wszystkiego w oddziale potrafi złamać każdego. Poza tym
    reklamacje - nie można złożyć przez partyline tylko co? Wizyta w
    oddziale! W ogóle partyline to też jakieś z innej epoki nieco. Generalnie
    to raczej mocno bym się zastanowił czy warto.

    Xenocide