  • Data: 2007-06-05 19:22:31
    Temat: Re: Allekarta kredytowa i plus dla BZWBK
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a):
    <ciach>
    > PS Po zalogowaniu się na www dostałem takie coś:
    > "Możesz zrezygnować z zestawienia transakcji dla Twojej karty kredytowej
    > w formie papierowej. W zamian uzyskasz możliwość otrzymywania darmowych
    > powiadomień na telefon lub e-mail o terminie i kwocie spłaty. Jeśli
    > zdecydujesz się na powyższą propozycję, użyj opcji Rezygnacja z
    > papierowego zestawienia z listy rozwijanej."
    >
    > Czy te wyciągi elektroniczne są ok w razie jakbym chciał przenosić
    > kartę? Znaczy zawierają to jedno wiążące zdanie? Lubie oszczędzać
    > środowisko, ale nie chce mi się później latać do oddziału aktywować
> [...]
    Troche w temacie wyciągów na email, bo podobną opcję ma KK z mBanku.

    Czy oni rzeczywiście wysyłają te wyciągi zwykłym emailem?
    Nie uśmiecha się mi, żeby każdy admin po drodze miał wgląd w zestawienie
    moich transakcji. Wg mnie to jest całkiem bez sensu.
    Papierowe zestawienie przynajmniej jest w kopercie.

    Czy tylko ja mam włączony "paranoja mode" czy to rzeczywiście jest takie
    porąbane. Zwłaszcza, że do karty jest dostęp przez www po https.

    Rafał