  • Data: 2007-06-05 19:31:10
    Temat: Re: Allekarta kredytowa i plus dla BZWBK
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafal Franczak" <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> wrote in message
    news:f44d4g$t9e$1@news.agh.edu.pl...

    > Troche w temacie wyciągów na email, bo podobną opcję ma KK z mBanku.
    >
    > Czy oni rzeczywiście wysyłają te wyciągi zwykłym emailem?

    Nie wiem jak BZWBK, ale mBank wysyla niezaszyfrowanym mailem z podpisem
    elektronicznym. Citi oferuje mozliwosc pobrania wyciagu po zologowaniu do
    systemu (wtedy mailem przychodzi tylko informacja, ze masz wyciag do
    odebrania) lub wysyla mailem w pdfie zabezpieczonym haslem, ktore sam soie
    ustalasz.

    > Nie uśmiecha się mi, żeby każdy admin po drodze miał wgląd w zestawienie
    > moich transakcji. Wg mnie to jest całkiem bez sensu.
    > Papierowe zestawienie przynajmniej jest w kopercie.
    >
    > Czy tylko ja mam włączony "paranoja mode" czy to rzeczywiście jest takie
    > porąbane. Zwłaszcza, że do karty jest dostęp przez www po https.

    Jak sie boisz, ze zostana ujawnione jakies kompromitujace dane to warto sie
    zastanowic ;).

    MK