  • Data: 2006-07-21 12:25:31
    Temat: Re: Allpay vs. Moneybookers
    Od: Martea_26 <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem napisał(a):
    \
    > Nie opowiadam bajki, tylko fakty przywołuję. 2 razy zdarzyło mi się
    > że po tych 10 dniach roboczych kiedy Allpay twierdziło że przelew został
    > wysłany, pieniądze na moim koncie pojawiały się po grubo ponad tygodniu.
    > W sumie dawało to około 4 tygodni.

    Sorry, ale nie uwierzę. Allpay przelewało Ci pieniądze i one szły do
    Ciebie ponad tydzień?
    Może na swój bank powinieneś narzekać? ;)

    Powiem Ci jak to jest i było u mnie. W historii wypłat pojawia się
    status wykonana i data. Maksymalnie jeden dzień później mam już środki
    na koncie w bph.

    > Widzisz, pewnie ci z obrotem znikomym są inaczej traktowani niż ci z
    > dużym obrotem.

    Eeee, chyba nie. Kiedyś miałam mikrospopijny obrót i czekałam
    maksymalnie 14 dni czyli tak jak mówią 10 dni roboczych.

    --
    Pozdrawiam,
    Martea