  • Data: 2010-02-11 12:20:44
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 05:06, "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl> wrote:

    > Mniemam, ze to wały na kartach i skimming - spowodowal gwaltowny
    > rozwoj smsowych potwierdzen dokonanych transkacji lub blokad

    Ja jednak wole moje "zero liability". Jakies takie bardziej ludzkie
    niz przerzucanie odpowiedzialnosci na kienta "bo nie dopilnowal
    karty", rozpatrywanie reklamacji, etc. Ale, co kto lubi.

    > Dopiero w UK zaczalem dosc chętnie uzywac czeków (niezbyt aktywnie - okolo
    > 30 rocznie). Mają jedną fantastyczna zaletę: pozwalaja na rozwazne i
    > przemyslane wydawanie kasy.

    Oraz sa jakze milym prezentem swiatecznym! :)

    A jesli chodzi o czestotliwosc, to sam uzywam 12/rok - wylacznie
    dlatego, ze jest to JEDYNY rachunek, ktorego nie moge zaplacic karta
    kredytowa przez internet/telefon. To tak kontynuujac temat "zacofania"
    w bankowosci w USA.