  • Data: 2010-02-13 18:47:28
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 13 Feb 2010 04:40:46 -0800, bradley.st napisał(a):

    > Oczywiscie ze jest. Jednym z wielu. Co jeszcze nie oznacza, ze ktos kto
    > jest otyly jest "gorszym" czlowiekiem. Stany ucza rzeczy, ktorej czesto
    > brakuje w Europie: tolerancji.

    Hmmm tylko się nie rozkręcaj, bo zaraz pójdzie, że jestem nietolerancyjny
    czyli aspołeczny, względnie się "alienuje środowiskowo" - no terrorysta
    jak się patrzy. Gdzie napisałem, że Ci ludzie są gorsi? Chciałem chyba
    mniej więcej uświadomić, bo się już deko gubię w tej kilkudniowej
    tyradzie, że problem otyłości po części wynika z permanentnego i
    gloryfikowanego lenistwa, właśnie poprzez tematy typu "czemu ten nr
    rachunku taki długi, ręka mi się zmęczy zanim go wpiszę" ;) Wszystko musi
    być fast nawet food - tak to mniej więcej widzę.

    > Popatrz na te dyskusje. Od trzech dni staram sie ludziom wyjasnic, ze
    > czeki sa OK. I od trzech dni slysze ze "zacofanie". W porywach wpadnie
    > nawet cos o Guantanamo.

    Ja się na temat czeków raczej nie wypowiadałem, ale masz świadomość, że u
    nas czeki to się kojarzą głównie ze staniem na poczcie a te miłe chwile
    to choćby wspomniane przeze mnie końcówka Vabank II. Także ma wrażenie iż
    masz pretensje do garbatego, że ma plecy krzywe.

    > Nie twierdze ze czeki sa "lepsze". One dzialaja lepiej w niektorych
    > sytuacjach. Ja naprawde nie mam kompleksow bo nie moge przelac $25.23
    > koledze z pracy na jego konto o dwudziestoszesciocyfrowym numerze. :)
    > Moge na wlasne konta oszczednosciowe i brokerskie (w innym banku) i to
    > sie liczy dla mojej wygody.

    Ale on działają lepiej dla kogo? Dla Ciebie, bo u nas to jest już martwy
    i raczej definitywnie zamknięty temat. Tak samo jak fryzjer dla zupełnie
    łysego człowieka :)

    > Mysle ze powinienes przyjechac do Stanow. I koniecznie zaliczyc
    > zwiedzanie Kalifornii, Oregonu i Vermont (Vermontu?). Swiatopoglad Ci
    > sie moze zmienic. :)

    Już Ci wspominałem, że jakby mnie chcieli wpuścić to może i tak. Nie mam
    rodziny i takich tam a wycieczki z orbisu, to nie moja dziedzina. Co do
    oglądania to raczej Alamo, "dziki zachód", pomnik Crazy Horse, no i NYHC
    czyli CBGB i te historie ;)

    --
    xbartx