  • Data: 2010-02-14 01:18:16
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Lut, 20:05, Clegan <c...@g...com> wrote:

    > Polski system tez funkcjonuje sprawie - nawet pod pewnymi względami
    > sprawniej niż niektóre inne.

    Doprecyzuje: "I ich systemy funkcjonuja sprawnie POMIMO ze numery kont
    sa krotsze".

    > Jedyną znaną mi osobą mającą problem z długością nr rachunku jesteś
    > Ty.

    Ej, no, podobno jeszcze jakis Niemiec sie dziwil. Ktos wczesniej pisal
    w dyskusji.

    > Na siłę wyszukujesz problemy, o których nigdy nie słyszałem -
    > chociaż wysłałem już setki przelewów.

    Tylko jeden: po jaka jasna tworzyc tasiemce cyfrowe jesli nie trzeba?
    Bo fajniej sie przechowuje wiecej danych w komputerach?

    > Chodzi o ten czek przez internet ? ;-) Muszę ten czek netowy znajomym
    > sprzedać - świetny tekst :-)))

    Nie zapomnij tylko dodac o jego 100% elektronicznej wersji przez e-
    mail w ING. Tez ich moze zaciekawic.
    Informacje znajdziesz wpisujac "electric orange" w google.