  • Data: 2010-02-14 01:05:54
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: Clegan <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Lut, 21:22, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Nie. Uzywam przykladu USA bo ten znam najlepiej. Uzywalem rowniez
    > innych: UK i Irlandii. Pisalem wczesniej ze wszystkie kraje w Europie
    > poza Malta maja numery krotsze niz Polska. I ich systemy bankowe
    > funkcjonuja sprawnie.
    Polski system tez funkcjonuje sprawie - nawet pod pewnymi względami
    sprawniej niż niektóre inne.

    > Rozumiem ze Polska Duma i ze Paw Europy, ale dlaczego akurat w
    > dlugosci numerow bankowych?
    Jedyną znaną mi osobą mającą problem z długością nr rachunku jesteś
    Ty. Na siłę wyszukujesz problemy, o których nigdy nie słyszałem -
    chociaż wysłałem już setki przelewów.

    > Natomiast w odpowiedzi slysze o "zacofaniu" USA, w wiekszosci - jak
    > podejrzewam/wiem - od osob ktore w Stanach nigdy nie mieszkaly i
    > dopiero ode mnie dowiaduja sie ze... tak, tak, rachunki w USA tez
    > mozemy placic przez internet, a nie czekiem.
    Chodzi o ten czek przez internet ? ;-) Muszę ten czek netowy znajomym
    sprzedać - świetny tekst :-)))