    From: "Pegasus" <p...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Amerykanskie obligacje - czy wskazuja koniec bessy?
    Date: Sun, 01 Feb 2009 17:14:18 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > W swych próbach zrozumienia tego kto nabija mnie w butelkę
    > dotarłem do problemu amerykańskich obligacji. I oto objawił
    > mi się w sieci taki tekst:
    >
    > http://tinyurl.com/atgbzg
    > /ważne dane ilustruje zamieszczony tam rysunek/
    >
    > ...który (w mojej - amatorskiej - interpretacji) może sugerować,
    > że czeka nas kilka kilka krótkotrwałych odbić
    > na rynkach papierów wartościowych, lecz w dłuższej
    > perspektywie dotychczasowy system przechowywania
    > środków w czasach kryzysu będzie musiał się
    > zmienić (rentowność obligacji USA w wieloletniej
> [...]
    Oto moj tekst z 29.01.09 na www.astromarket.blox.pl

    Wracajac do mojej ostatniej analizy.
    1. Kieruje sie schematem (fraktalem ), ktory sie juz na rynkach kapitalowych
    sprawdzil, jako tradycyjny model zalamania i akumulacji przed odreagowaniem (to
    te 8-9 tygodni).
    2. Trend spadkowy dla mnie rozpoczal sie na rynkach swiatowych w tygodniu
    konczacym sie 07 grudnia 2007 (czasowo mialo byc 56 miesiecy, ok.233 tygodnie) -
    zgadza sie.
    Pisalem w ub. roku (na n...@o...pl), ze pierwsza faza oslabienia (fala A)
    kryzysu nieruchomosci musi potrwac 61 tygodni (od 07.12.08 - 23.01.09 jest
    dokladnie tyle).
    3. Aby uzyskac fale B, czyli pierwsze odreagowanie owego zalamania, nalezy fale
    A skrocic o 61% (czasowo - znaczy poziomo jak, rownierz zniesienie - znaczy
    pionowo). Dokonujac takiego zabiegu uzyskujemy 37 tygodni (ok.275-280 sesji)
    jako czas potencjalnego odreagowania, nadmianiam ze ten jest juz pierwszy z
    serii wzrostowych. Aby uzyskac obraz rynku, ktory sie pojawi w tym czasie
    wystarczy zadac ROC lub momentum 37 na wykresie tygodniowym lub 275 sesji na
    wykresie dziennym. Teraz widac, ze znajdujemy sie w idealnym punkcie nawrotu tj.
    w tygodniu konczacym sie 18.05.08 znajdujacym sie na poziomie 3077 pkt. (wig
    20). Tendencja spadkowa, ktora sie wtedy uaktywnila bedzie od dzisiaj tendencja
    wrostowa (odbicie lustrzane) przez 37 tygodni, tzn. 23 tyg. wzrostu do
    pierwszego maximum(fala 3), a nastepnie cofka, po kolejnych czterech tyg. drugi
    szczyt. (27 - tygodni - to tyle "zyje" MACD). Kolejnym etapem bedzie 9
    tygodniowa dystrybucja (uznana potem jko fala 4 i 5- krotka zlamana).
    Reasumujac : docelowo 3070 pkt. jako 61% zniesienia, pierwszy szczyt w polowie
    lipca, drugi ewent. w polowie sierpnia (raporty kwartalne), nastepnie
    dystrybucja do konca wrzesnia i (ostatnie dni i ten tydzien) jako
    "pazdziernikowa pulapka hossy" - do (tradycyjnie) 17-19 jako zapakowamie sie w
    "krotkie".
    Pytania..?
    pozdro.P.
    PS: Za pare godzin PLN powinien oszalec ze szczescia, jak Komisja Europejska
    oglosi dodatkowa kase dla Polski z budzetu Unii na rozgudowe infrastruktury
    gazowo energetycznej. Trzymam kciuki za tych co "wisza" na kredytach...
    -
    pegasus7
    2009/01/28 14:13:36

    PS.37 tyg. to oczywiscie185 sesji ...sorry
    pozdro.P.