  • Data: 2011-03-24 19:16:25
    Temat: Re: Amibroker strzałki - explore.
    Od: Architekt <wojciech.filipek*wytnij*@mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 21:30:59 +0100, Endriu napisał(a):

    > Jest system który daje sygnały. Sygnały systemu wizualizowane są za pomocą
    > strzałek - jak na rysunku:
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6766159539
    2fc089.html

    > Syganły na rysunku wywoływane sa za pomocą polecenia:
    >

    > "[...]
    >
    > PlotShapes(IIf(.....
    >
    > [...]".
    >
    > Teraz ja chciałby ułożyć zapytanie do polecenia "Explore" mniej więcej
    > takiego typu:
    >
    > Filter = Jeżeli w wczorajszym barze występowało PlotShapes ;
    > AddColumn(Close, "Close");

    ech, Endriu Endriu, kiedy zerkniesz w Samouczka?
    http://www.amibroker.com/guide/h_exploration.html
    Znowu opuszczone podstawy: funkcja REF
    I nie "jeżeli wczoraj występowało Plotshapes" tylko "jeżeli wczoraj
    występował warunek z którego korzysta także plotshape"
    Odzywiście nie trzeba używać tu IIF, bo będziemy badać wynik True lub
    False.
    Powodzenia i kolejny raz radzę nie zabierać się od, sorry, dupy strony do
    programowania :)

    Pozdrawiam, Wojciech Filipek