    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Anglia - karta czy gotówka?
    Date: Wed, 5 Jul 2006 11:47:13 +0200

    Użytkownik "I.b" <p...@p...com> napisał

    ...no coz, jak zwykle sie wymadrzal i jak zwykle bez sensu...

    > Wg. mnie powinno byc tylko jedno przewalutowanie: GBP/EUR -> ZL
    > A to dlatego, ze EUR i GBP sa walutami wymienialnymi, czyli dla banku nie
    ma
    > znaczenia czy to funt, czy euro, dolar, jen japonski, frank szwajcarski...

    Niewazne jak jest wg ciebie, wazne jak wedlug banku
    Nie pisz co myslisz, pisz co wiesz (no ale ty nie wiesz, jak widac
    ponizej...)

    GBP->EUR->PLN z prowizja 2% za przewalutowanie

    > A co zabrania kasy na wyspy, to raczej polecam wziecie ze soba gotowki, bo
    > tego co czytam to polskie banki pobieraja dosc spora marze za korzystnaie
    > kart za granica.

    Iii tam, prowizje sa ale siakies normalne a nie "spore".
    Najlepiej robic tak by bylo najwygodniej...

    --
    Pozdrowienia
    ---