  • Data: 2006-12-07 10:16:20
    Temat: Re: Apel do Millennium
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podobnie jak Mirek, miałem do czynienia z bajzlem w Millennium.
    > Złożyłem wniosek o przeniesienie dwóch kart kredytowych do
    > Millennium w październiku przez internet.
    [cut]

    wlasnie odebralem swojego golda w Millenium i od razu pierwszy problem,
    przy skladaniu wniosku pytalem kiedy rezygnuje sie z platnych
    ubezpieczen do karty i uzyskalem info, ze w momencie odbioru karty,
    ale jak odbieralem karte to kobita kazala mi pisac rezygnacje z
    ubezpieczen, ktorych przeciez nie chcialem/nie zamawialem, oczywiscie
    winna byla kolezanka, ktora zle mi powiedziala!!!

    oczywiscie wypelnilem odpowiedni wniosek o rezygnacje z czegos czego od
    poczatku nie chcialem, niech mi tylko sprobuja pobrac oplate!!!
    oj bedzie sie dzialo

    --
    pozdrawiam
    RobertS