eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiApel do MillenniumRe: Apel do Millennium
  • Data: 2006-12-07 17:48:34
    Temat: Re: Apel do Millennium
    Od: Ra <w@stopce> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > RobertS napisał(a):
    >
    >> wlasnie odebralem swojego golda w Millenium i od razu pierwszy problem,
    >> przy skladaniu wniosku pytalem kiedy rezygnuje sie z platnych
    >> ubezpieczen do karty i uzyskalem info, ze w momencie odbioru karty,
    >> ale jak odbieralem karte to kobita kazala mi pisac rezygnacje z
    >> ubezpieczen, ktorych przeciez nie chcialem/nie zamawialem, oczywiscie
    >> winna byla kolezanka, ktora zle mi powiedziala!!!
    >
    > No bo domyślnie są włączone, ot i cała filozofia. Można nie chcieć przy
    > wnioskowaniu, można zgłosić rezygnację w każdym momencie po odbiorze
    > karty. Gdzie więc ten problem?
    nie można, ja napewno się zastrzegałem że nie chcę żadnego
    ubezpieczenia, tak jak jest reklamach - karta ma kosztowac 0zł
    Zresztą w umowie nie ma takie punktu żeby można było zrezygnowac, jest
    tylko ubezp. w podróży itd
    Po naliczeniu opłaty 2.99 złożyłem reklamację (w sumię bezpodstawnie jak
    widzę) anulowano mi opłatę, ale rozpatrywanie reklamacji tradycyjnie
    zajęło miesiąc więc naliczyło się kolejne ubezpieczenie. Tak jak
    napisali w meilu poszedłem do oddziału żeby zrezygnowac z ubezp. ale
    ponieważ zazwyczaj nie noszę dowodu tylko PJ więc usłyszałem sorry
    winetou nie da się bez dowodu. Ostatecznie okazało się że można i przez
    infolinię zrezygnowac o czym nie wspomnieli w meilu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1