    Date: Thu, 07 Dec 2006 18:48:34 +0100
    From: Ra <w@stopce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Apel do Millennium

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > No bo domyślnie są włączone, ot i cała filozofia. Można nie chcieć przy
    > wnioskowaniu, można zgłosić rezygnację w każdym momencie po odbiorze
    > karty. Gdzie więc ten problem?
    nie można, ja napewno się zastrzegałem że nie chcę żadnego
    ubezpieczenia, tak jak jest reklamach - karta ma kosztowac 0zł
    Zresztą w umowie nie ma takie punktu żeby można było zrezygnowac, jest
    tylko ubezp. w podróży itd
    Po naliczeniu opłaty 2.99 złożyłem reklamację (w sumię bezpodstawnie jak
    widzę) anulowano mi opłatę, ale rozpatrywanie reklamacji tradycyjnie
    zajęło miesiąc więc naliczyło się kolejne ubezpieczenie. Tak jak
    napisali w meilu poszedłem do oddziału żeby zrezygnowac z ubezp. ale
    ponieważ zazwyczaj nie noszę dowodu tylko PJ więc usłyszałem sorry
    winetou nie da się bez dowodu. Ostatecznie okazało się że można i przez
    infolinię zrezygnowac o czym nie wspomnieli w meilu