eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiApel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE) › Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE)
  • Data: 2004-06-29 17:10:06
    Temat: Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kazimierz" <k...@p...onet.pl> writes:

    > nie słyszałeś ale jeszcze usłyszysz
    > 15 czerwca na Komisji Finansów Publicznych przedstawiła alternatwę wobec
    > programu likwidacji polskiego złotego i polskiej władzy monetarnej

    No to co z tego? Jej koledzy partyjni i inni podobni takze przedstawiali
    rozne dziwne koncepcje. I co z tego?

    > nie wiem czy zauważyłeś ale dzinnikarze relacjonujacy to wydarzenie (z
    > Parkietu i Pulsu Biznesu) opisali jej wypowiedzi z bardzo dużym szacunkiem
    > bez żadnych złośliwości

    Opierasz sie na zdaniu dziennikarzy? Bez zartow.

    Likwidacja polskiego zlotego i przejscie na euro jest praktycznie
    tylko zaleta dla Polakow. Bo likwiduje zagrozenie manipulacjami
    rzadu (a takze, w razie zmiany stylu dzialania RPP i NBP, takze
    banku centralnego). Euro jest uzywane przez zdecydowanie wiecej
    osob/krajow niz zlotowka, i przez to jest bardziej stabilne.

    Jedyne osoby, ktorym szkodzi przejscie na euro, to spekulujacy
    na kursie zlotowka-euro, banki, oraz tacy, ktorzy chca sztucznie
    grzebac w kursie zlotowki.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH