  • Data: 2010-01-11 22:56:43
    Temat: Re: Aquarius - czy można się zgłosić? :)
    Od: Cubus <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-01-11 23:41, Krzysztof pisze:

    > Wiele osob nie ma takich dochodow, ale jak wspomnialem kilka postow
    > wyzej, jak komus specjalnie zalezy na AQ to nie ma problemu zrobienia
    > sobie obrotu i 20 tys. przelewajac ta sama kase pare razy. Skoro w innym
    > banku moge miec to samo bez dodatkowej zabawy w klikanie przelewow
    > miedzy wlasnymi kontami to wole konto bez dodatkowych 'atrakcji'.

    Jeśli się nie ma 12kzł/msc to można sobie iść do DB czy gdziekolwiek.
    A skoro wpływy są, to nawet tej jednej wypłaty z bankomatu nie trzeba
    robić i można mieć w nosie opłaty, prowizje i a ponadto mieć wygodę
    podchodzenia do pierwszego lepszego bankomatu na świecie. Na prawdę nie
    wiem po co tracić czas na zmiany, papiery, przyzwyczajanie się do nowego
    interfejsu, etc.....

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo