eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAquarius - pytankaRe: Aquarius - pytanka
  • Data: 2003-09-19 11:55:39
    Temat: Re: Aquarius - pytanka
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Darek" <g...@p...fm> wrote in message
    news:bkeo2a$9bt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Tak sie sklada ze konto zakladalem w lutym w oddziale wlasnie przy
    > senatorskiej u Pani Niny i szczegolowo sie dopytywalem czy musza byc do
    > bezposrednie dochody od pracodawcy. Odpowiedz brzmiala : NIE!! A na
    > infolinie to nie ma co dzwonic bo to strata czasu, chyba ze w sprawach
    > oczywistych. Infolinia nie jest dla mnie miarodajna, nie ma to jak rozmowa
    > bezposrednia na zywo.
    >
    Dzięki za info.
    Skoro różni doradcy z tego samego Banku interpretują regulamin w inny sposób
    to znaczy że albo doradcy są do niczego albo regulamin albo jedno i drugie.
    Dodatkowo jeżeli klienci korzystający z usług Multibanku (np. Ty) twierdzą,
    że infolinia to strata czasu to utwierdza mnie to w przekonaniu prawidłowego
    wyboru - rezygnacji z usług Multi.

    Pozdrawiam
    Grzegorz



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1