eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAquarius - pytankaRe: Aquarius - pytanka
  • Data: 2003-09-19 12:08:53
    Temat: Re: Aquarius - pytanka
    Od: "Darek" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Akurat z uslug Multi jestem bardzo zadowolony.
    Najwyrazniej zle mnie zrozumiales. Kazda infolinia kazdego banku to strata
    czasu jesli chodzi o sprawy bardziej skomplikowane. wiec nalezy korzystac z
    niej rzadko i nie robic sobie nadziei. Rotacja ludzi w takiej infolinii jest
    bardzo duza.
    w sprawach prostych infolinia dziala bardzo dobrze.

    Użytkownik "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bkeqd8$dan$1@news.onet.pl...
    > "Darek" <g...@p...fm> wrote in message
    > news:bkeo2a$9bt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > > Tak sie sklada ze konto zakladalem w lutym w oddziale wlasnie przy
    > > senatorskiej u Pani Niny i szczegolowo sie dopytywalem czy musza byc do
    > > bezposrednie dochody od pracodawcy. Odpowiedz brzmiala : NIE!! A na
    > > infolinie to nie ma co dzwonic bo to strata czasu, chyba ze w sprawach
    > > oczywistych. Infolinia nie jest dla mnie miarodajna, nie ma to jak
    rozmowa
    > > bezposrednia na zywo.
    > >
    > Dzięki za info.
    > Skoro różni doradcy z tego samego Banku interpretują regulamin w inny
    sposób
    > to znaczy że albo doradcy są do niczego albo regulamin albo jedno i
    drugie.
    > Dodatkowo jeżeli klienci korzystający z usług Multibanku (np. Ty)
    twierdzą,
    > że infolinia to strata czasu to utwierdza mnie to w przekonaniu
    prawidłowego
    > wyboru - rezygnacji z usług Multi.
    >
    > Pozdrawiam
    > Grzegorz
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1