  • Data: 2010-04-25 10:12:12
    Temat: Re: Aresztowac go !
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DJ <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Uzytkownik "maniana" <g...@c...es> napisal w wiadomosci

    > ka/oredzie-marszalka-sejmu-do-polakow/1643874+oredzi
    e+Komorowskiego+do+narodu+t
    > vp+info&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl
    >
    > Kolejna teoria spiskowa.
    > A slyszales o czyms takim jak strefy czasowe? I czy zdajesz sobie sprawe z
    > tego, ze jak w Polsce jest okreslona godzina to niekoniecznie na calym
    > swiecie jest ta sama?

    A Ty w takim razie jesteś kolejnym wprowadzającym szum/chaos informacyjny w
    tej sprawie ;p

    Wg Ciebie wg jakiego czasu 'idzie' serwis www.tvp.info? Wg czasu polskiego!
    Katastrofa pod Smoleńskiem zdarzyla się 10.04.2010 między 8 a 9 czasu polskiego.
    W w/w artykule przecież to nie google wskazuje datę publikacji 10.04.2010 g.
    5:57 tylko serwis tvp.info. Pomyśl zanim coś odpiszesz..