  • Data: 2010-04-25 11:34:30
    Temat: Re: Aresztowac go !
    Od: "maniana" <g...@c...es> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hr14hs$la8$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    e+Komorowskiego+do+narodu+t

    > A Ty w takim razie jesteś kolejnym wprowadzającym szum/chaos informacyjny
    > tej sprawie ;p
    >
    > Wg Ciebie wg jakiego czasu 'idzie' serwis www.tvp.info? Wg czasu
    > polskiego!
    > Katastrofa pod Smoleńskiem zdarzyla się 10.04.2010 między 8 a 9 czasu
    > polskiego.
    > W w/w artykule przecież to nie google wskazuje datę publikacji 10.04.2010
    > g.
    > 5:57 tylko serwis tvp.info. Pomyśl zanim coś odpiszesz..

    on mysli, że data data zapisana w kodzie php, a oznaczająca datę publikacji
    lub ostatniej edycji (jeżeli taka była) zmienia się w zależności kto i gdzie
    ją oglada... czsami zastanawiam sie skąd sie biorą tacy ignoranci...
    Obecnie data jest inna, widocznie była edycja strony (jednak cashe google
    zapisało wcześniejszą kopię i kopia ta ciągle jest tam jeszcze dostepna.