  • Data: 2011-09-24 08:36:05
    Temat: Re: Armagedon.
    Od: "skippy" <s...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    ujmując rzecz skrótowo, bo jak pisałem nie mam ochoty roztrząsać publicznie
    jak działa MM - bez względu na lewar graczy obstawiających różne pozycje
    mamy do czynienia z obrotem wewnątrz takiego MM dosyć dobrze znoszącym się i
    jeszcze dającym zarobić kreatorowi ( w tym jest także fakt, iż zbyt dobrze
    radzący sobie napotykają różnej maści problemy)

    żeby rozstrzygnąć nasz spór któryś z nas musiałby dotrzeć do statystyk,
    chodzi o to jakie pozycje zajmuje MM na realnym rynku w celu zabezpieczenia
    się w przypadku gdy gracze zaczynają wygrywać

    niestety nie wiem jak je zdobyć, pozostaje więc mi i Tobie wyłącznie wiara

    ja uważam, że jest to wobec obrotu wewnątrz MM - marginalne i nie wpływa na
    real rynek
    to sie po prostu dzieje obok realu jak obstawianie ile chmur wypłynie zza
    horyzontu; żaden obrót bukmacherski nie wykreuje nowych chmur a odpowiednio
    dobrane spready itp itd oraz inne skecze zapewniają bukmacherowi to, co mu
    się należy w walce z frajerami