    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Armagedon.
    Date: Sat, 24 Sep 2011 16:52:41 +0200

    root wrote:

    > Ależ oczywiście że bredzę. Pozostaje więc otwarte pytanie dlaczego w ciągu
    > jednego dnia złotówka spadła tak nisko względem euro, które samo w sobie
    > jest na dnie. Pewnie to te 0,1% złotówek sprzedanych przez jakiś mały
    > duński bank.

    Odpowiedź na te pytanie się pojawi gdy odpowiemy sobie na następujące. Skąd
    na rynku wzięło się tyle złotówek? Kto je zrobił. Jak to się stało, że
    znalazły się poza gospodarką, w inwestycjach portfelowych? Pytanie, dlaczego
    jednego dnia zostały wysypane już jest mniej ważne. Najważniejsze jest kto
    tę górę wyprodukował? Czy te złotówki to kserówki czy produkcja NBP? Kto
    jest spekulantem, który zaatakował złotówkę, wymienionym przez premiera
    Tuska? Prezes NBP? Może ktoś mi pomoże. Bo jestem na ścieżce ale chyba we
    mgle.