  • Data: 2011-09-29 10:01:46
    Temat: Re: Armagedon.
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 11:37:27 +0200, totus napisał(a):

    > Wydaje się to ogólniejszy problem. Wyrabianie sobie stanowiska, a potem
    > działanie na jego podstawie na podstawie danych z lipnych źródeł. W pracy
    > tak pieniędzy nie zarabiasz przecież. Tam gdy podejmujesz decyzje chcesz
    > mieć jak najbardziej wiarygodne źródło. Dlaczego tych standardów nie
    > stosujesz powszechnie? Gdy słyszę na imieninach o jakiś faktach, których nie
    > jestem w stanie szybko zweryfikować, bądź nie jestem w stanie wcale
    > zweryfikować to kiwam z uznaniem głową ale faktów nie biorę pod uwagę i
    > zachowuje się tak jakbym tych faktów nie słyszał. Jeżeli informacje dotyczą
> [...]

    Ty piszesz o ludziach, którzy chcą wiedzieć i trzepią temat aż go
    wyczerpią. Ja mówie o "zwykłych" ludzich. Zastanawiające jest to, że
    wiekszość nie ma pojęcia o co chodzi z PZPN (właściwie to nie większość -
    tylko dosłownie nikt z mojego otoczenia). To jest wg mnie chore. W grupie
    4-6 osoób na "imieninach" nikt nie wiedział o PZPN dosłownie nic, chociaż
    piłka to przecież sport popularny i prawie każdy zna trenerów, piłkarzy i
    wyniki meczów z ostatnich 100 lat. Jak to jest że wszyscy wiedzą o
    ostatnich kochankach jakiejś tam pani z TV a nikt nie wie czy płaci
    miesięczny abonament na kiboli czy nie.
    Czy wszystko będziemy tłumaczyć głupotą społeczeństwa?