  • Data: 2011-05-22 21:10:50
    Temat: Re: Assistance medyczny w Alior Banku - pytanie
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:irbpok$aes$1@news.onet.pl...

    > W "lokalnym osrodku zdrowia" trzeba czekac tydzien na wizyte u lekarza
    > pierwszego kontaktu ;) I jeszcze wyczekac sie w kolejce a pozniej zostac
    > chamsko obsluzonym i opieprzonym, ze "po co panu antybiotyk!? moge
    > PRZEPISAC STREPSILS" :D Autentyk.

    No cóż, jak to mowia - trzeba miec zdrowie zeby sie leczyc ;P
    dlatego dohtore odwiedzam wylacznie wowczas gdy niezbedne jest mi L4
    w przypadku popularnej "pierdoly" typu grypa, biore wolne lub urlop
    Tak wiec nie mam specjalnie okazji doświadczac wspomnianych uroków

    Koncze temat, bo robi sie off-topic ;)