  • Data: 2004-02-11 08:42:32
    Temat: Re: Atak na inteligo !
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >nie
    >
    >Owszem. Jesli bank do identyfikacji korzysta z danych , których poznanie
    >pozwala następnie opróżnić konto klienta, to to niewątpliwie powinno być
    >nagłośnione. Całkowicie dyskwalifikuje bowiem - BANK.
    >
    >Vizvary Istvan

    Nawet jeżeli ktoś pozna te dane to one nie zezwolą na opróżnienie mojego
    konta. Jeżeli ktoś jest na tyle naiwny że poda te dane to poprostu ręce
    opadają. To tak jakby ktoś na ulicy podszedł i powiedział do mnie: Poproszę o
    twój id i hasło do konta bankowego i ja oczywiście bym mu je podał.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl