eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAutodealing według Aliora - kupimy jak kurs będzie odpowiedniRe: Autodealing według Aliora - kupimy jak kurs będzie odpowiedni
  • Data: 2010-06-10 04:20:33
    Temat: Re: Autodealing według Aliora - kupimy jak kurs będzie odpowiedni
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Cze, 23:48, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Ot i wszystko, dlatego uważam, że ta
    > usługa jest wybrakowana, bo w jakimś skrajnym przypadku, możemy być
    > nieźle ugotowani.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    Ja mam jednak wrazenie czytajac taki tekst (i wczesniej porownania do
    forexu), ze traktujesz taka usluge jak narzedzie gry na kursie. I
    mysle, ze tu moze byc problem. To po prostu internetowy kantor
    upraszczajacy wymiane waluty (w przypadku klientow indywidualnych) np.
    na splate kredytu, wczasy zagraniczne czy zakup auta zagranica. Jak
    masz potrzebe kupic na taka okolicznosc np. 10 000 euro to zamiast
    kupic je w kantorze mozesz je wymienic siedzac przed ekranem komputera
    i juz. Pozniej mozesz sobie je przelac lub wyplacic. Nie bardzo widze
    wiec mozliwosc bycia "niezle ugotowanym" bo tak czy tak jestes do
    przodu w porownaniu z np. kursami bankowymi czy kantorowymi.

    Niezle ugotowac mozna sie podczas spekulacji, zwlaszcza z lewarem, jak
    to sie dzieje na forexie.

    Po prostu przestrzegalbym przed postrzeganiem (przykladowo) VW
    Transportera TDI w kategoriach auta Formuly 1 ;-)