eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAutodealing według Aliora - kupimy jak kurs będzie odpowiedniRe: Autodealing według Aliora - kupimy jak kurs będzie odpowiedni
  • Data: 2010-06-10 06:09:01
    Temat: Re: Autodealing według Aliora - kupimy jak kurs będzie odpowiedni
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 09 Jun 2010 21:20:33 -0700, BK napisał(a):

    > Nie bardzo widze wiec mozliwosc bycia
    > "niezle ugotowanym" bo tak czy tak jestes do przodu w porownaniu z np.
    > kursami bankowymi czy kantorowymi.

    Dla mnie to proste. "Odmowa kwotowania" przez kilka godzin, ale równie
    dobrze może to trwać i kilka dni - tak długo aż bank uzna za stosowane.
    Wyobraź sobie sytuację, że musisz kupić walutę a tu "odmowa kwotowania".
    Spieszysz się, więc gnasz do banku i wypłacasz środki po czym kantor.
    Wyobraź sobie, że masz oszczędności w euro i dzisiaj musisz je spieniężyć
    i zrobić przelew w pln a tu znowu "odmowa kwotowania" i na ostatnią sesję
    się nie załapałeś. Znowu gnasz do banku wypłacasz pieniądze, oczywiście o
    ile udało Ci się je w końcu wymienić itd itp przykładów można mnożyć. Nie
    mam na myśli tutaj spekulacji i handlu walutą. Ten sprytny wybieg jakim
    jest "odmowa kwotowania" może w skrajnym przypadku nieźle dać w kość.
    Dlatego nadal uważam, że usługa jest wybrakowana, bo nigdy nie masz 100%
    pewności, że będziesz mógł kupić lub sprzedać daną walutę.

    > Niezle ugotowac mozna sie podczas spekulacji, zwlaszcza z lewarem, jak
    > to sie dzieje na forexie.

    Co do forexu to chodziło mi o płynność wykonywania transakcji. Bawiłem
    się kiedyś trochę na demo i tam nie ma kwiatków w stylu "odmowa
    kwotowania" i wszystko idzie w czasie rzeczywistym. To i tylko to
    chciałem w tym wypadku porównać ale być może niezbyt jasno to
    przedstawiłem.

    --
    xbartx