  • Data: 2023-10-25 06:36:51
    Temat: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 24 października 2023 o 19:07:09 UTC+2 Michał Jankowski napisał(a):
> [...]
    ustawione. Aby je zmienić lub anulować, wybierz ,,Zarządzaj poleceniem automatycznej
    spłaty karty."
    > Nie mam takiego napisu i chyba nigdy nie miałem.
    >
    > Ale jak wejdę w zarządzanie, to oferuje "anulowanie automatycznej
    > spłaty", więc chyba jest ustawione, nie?

    A, ew. jest jeszcze możliwość, że masz drugą KK,
    dla której nie jest ustawiona automatyczna splata.
    Wtedy zamiast tego napisu jest formularz (oczywiście
    do wyboru są tylko karty z nieustawioną autospłatą).