  • Data: 2023-11-14 15:02:28
    Temat: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-10-30 o 14:27, Piotr Gałka pisze:

    > Jak bym nie czytał p.b.b to przecież nawet bym tam nie zajrzał.
    > Termin spłaty jest gdzieś w okolicy 7..9.

    Już nie pamiętam co tam pisałem, jak to u mnie wygląda w poszczególnych
    miejscach ST, ale nic nie zmieniłem i się spłaciło.
    Moja karta spłaciła się sama 10-go, a żony dziś.
    Mocno się pilnowałem, aby nic przypadkiem nie zmienić. W niektóre
    miejsca, gdzie być może dopiero dalej byłby jakiś klawisz zatwierdź, ale
    nie miałem 100% pewności nawet nie zaglądałem.
    P.G.