  • Data: 2004-11-29 22:43:16
    Temat: Re: Autoryzacja głosowa (nieco długie)
    Od: nod <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mi osobiście nigdy,
    natomiast mi jako kasjerowi bardzo rzadko - wówczas jeden tel. do
    CardPoint'u rozwiązuje sytuację...
    chociaż wczoraj miałem sytuację, kiedy przy VC Pekao zażądało
    autoryzacji głosowej i po dodzwonieniu się do CardPoint'u okazało się,
    że bank odmawia autoryzacji... klient zdziwiony, bo podobno miał na
    koncie przeszło 3000zł, a transakcja była na ok. 150zł... ale przecież
    to Pekao ;)

    pozdr
    nod