eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAutoryzacja glosowa (telefoniczna) ?Re: Autoryzacja glosowa (telefoniczna) ?
  • Data: 2002-10-27 21:07:07
    Temat: Re: Autoryzacja glosowa (telefoniczna) ?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> writes:

    > Zdarzylo mi sie, ze terminal nie dzialal na zadnej z kart - wciaz byl
    > "gotowy". Poprosilem o autoryzacje jak w temacie, ale odpowiedzia byly
    > szeroko otwarte oczy ;)))
    > Jak taka autoryzacja powinna sie odbyc?
    > Telefon do centrum autoryzacji
    > Podanie nr karty i nazwiska
    > Otrzymnie jakiegos kodu
    > Wpisanie go do terminala
    > I koniec?

    Normalnie nie podaje sie nazwiska, tylko numer i date waznosci karty
    (oraz dane dotyczace transakcji).
    Raczej gada sie z automatem, nie z czlowiekiem. Automat podaje numer
    autoryzacji, ktory trzeba wpisac do terminala albo na kwitek.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1