eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAutoryzacja glosowa (telefoniczna) ?Re: Autoryzacja glosowa (telefoniczna) ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!n
    ews.onet.pl!lublin.pl!uw.edu.pl!pm.waw.pl!defiant.pm.waw.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Autoryzacja glosowa (telefoniczna) ?
    Date: 27 Oct 2002 22:07:07 +0100
    Organization: The Palace of Youth in Warsaw
    Lines: 19
    Message-ID: <m...@d...pm.waw.pl>
    References: <apemna$m7c$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: defiant.pm.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    X-Trace: defiant.pm.waw.pl 1035752827 6464 195.116.170.34 (27 Oct 2002 21:07:07 GMT)
    X-Complaints-To: n...@d...pm.waw.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Oct 2002 21:07:07 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:210125
    [ ukryj nagłówki ]

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> writes:

    > Zdarzylo mi sie, ze terminal nie dzialal na zadnej z kart - wciaz byl
    > "gotowy". Poprosilem o autoryzacje jak w temacie, ale odpowiedzia byly
    > szeroko otwarte oczy ;)))
    > Jak taka autoryzacja powinna sie odbyc?
    > Telefon do centrum autoryzacji
    > Podanie nr karty i nazwiska
    > Otrzymnie jakiegos kodu
    > Wpisanie go do terminala
    > I koniec?

    Normalnie nie podaje sie nazwiska, tylko numer i date waznosci karty
    (oraz dane dotyczace transakcji).
    Raczej gada sie z automatem, nie z czlowiekiem. Automat podaje numer
    autoryzacji, ktory trzeba wpisac do terminala albo na kwitek.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1