eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAwaria terminala › Re: Awaria terminala
  • Data: 2002-08-22 21:54:27
    Temat: Re: Awaria terminala
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Tak czy owak zelazko nie jest niezbedne, wlasciwie chyba kazdy
    > acquirer przyjmie odreczny kwit odbity z karty (z wpisanymi danymi
    > sklepu oraz oczywiscie podpisem uzytkownika karty). Nawet jesli
    > bedzie to bez autoryzacji - tyle ze wtedy sklep nieco bardziej
    > ryzykuje (taka transakcje traktuje sie jako wykonana z fizyczna
    > obecnoscia karty, nie jako *O). No i jest tu troche zachodu.
    >
    > Najprosciej to chyba olowkiem czy czyms takim zrobic odbitke z karty.
    >
    > Prowizje podobno nieco wieksze?
    >
    > Zakladam, ze sklep zna tresc umowy z acquirerem.

    My sobie tutaj tak gadu gadu, a niestety, przy zakładaniu terminali, brakuje
    odpowiedzniego (pełnego) przeszkolenia obsługi.
    Pamietam, jak u mnie w banku, gdzie pracowałem, zakladali pierwsze
    terminale, kilka zdawkowych instrukcji i to wszystko.
    Więc czego tu wymagać od pracownika stacj benzynowej na przykład?


    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa (http://www.ja-na-pyrypy.prv.pl)
    "Obowiązkiem Boga jest wybaczyć Bin Ladenowi.
    Naszym obowiązkiem jest zaaranżować ich spotkanie"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1