eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAwaria w ALIOR BANKRe: Awaria w ALIOR BANK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!npeer.as286.net!npeer-ng0.as286.net!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!
    news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.co
    m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrad
    a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 16 Jul 2022 14:30:30 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.11.0
    Reply-To: u...@k...art.pl
    Subject: Re: Awaria w ALIOR BANK
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <62d06762$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <62d0faa6$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <62d11601$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Organization: krystek.art.pl
    In-Reply-To: <62d11601$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <62d2af67$0$564$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 109.231.5.142
    X-Trace: 1657974631 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 564 109.231.5.142:55623
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2753
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:663986
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022-07-15 o 09:23, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 15.07.2022 o 07:27, Krzysztof kw1618 pisze:
    >> W dniu 2022.07.14 o 20:58, Robert Tomasik pisze:
    >>> Od przedpołudnia nie działają karty debetowe wydane przez ALIOR BANK.
    >>> Kredytowe działają. Nie można płacić w sklepach, ani nie można
    >>> wypłacić pieniędzy z bankomatów, ani EURONET, ani własnego bankomatu
    >>> ALIOR w Oddziale. Na stronie banku nie ma słowa wyjaśnienia, albo
    >>> przynajmniej informacji, do kiedy należy się spodziewać problemu.
    >>> Infolinia stwierdza, że "w dniu dzisiejszym czas oczekiwania może być
    >>> znacząco dłuższy", a potem automat informuje, że karty nie działają i
    >>> "pracują nad tym". Podobno chodzi BLIK. Czy ktoś wie, do kiedy to może
    >>> tak wyglądać?
    >>
    >> To nie awaria, to zaplanowane prace.
    >> Był komunikat przed zalogowaniem, ale już nie ma. Jest następny o
    >> sobocie 16/07
    >
    > Ale ja się tam niezbyt często loguję. Może warto było SMS wysłać do
    > klientów przed, bo to podkopuje zaufanie do banku. Po takim numerze
    > muszę rozwiązać problem zapasu gotówki, jakby drugi kabel wymieniali. To
    > nie kilka godzin problemu, a dwa dni.

    Wychodzę dokładnie z takiego samego założenia. Bzdurne SMS-y typu: ,,Weź
    kredyt, pożyczkę w koncie - niskie oprocentowanie. Szczegóły na stronie
    internetowej lub w oddziale banku" banki potrafią wysyłać czasem kilka w
    miesiącu.

    Ale żeby wysłać informację, że w weekend od tej do tej będą prace
    konserwacyjne systemu i od tej do tej nie będzie działało to i owo, to
    się jeszcze w żadnym banku z tym nie spotkałem.

    K.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1