    From: Tomek Głowacki <t...@t...pl.zx>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Awaria w BGŻ - salda na wszystkich kontach = 0 PLN
    Date: Sat, 09 May 2009 15:08:29 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    darkblue pisze:
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,6589235,Awaria
    _w_banku_BGZ___Saldo_0_zl_na_wszystkich_kontach_.htm

    > Jak łatwo teoretycznie zrobić "skok na kasę" :) Dobrze, że to tylko awaria.

    Kurde, ja jako człowiek mający do czynienia z systemami HA na co dzień,
    jakoś nie umiem sobie wyobrazić co tak bardzo trzeba spieprzyć i jak
    bardzo niedoprojektować systemu żeby takie awarie miały miejsce dla
    systemu dostępnego dla dziesiątków tysięcy userów...

    Umiem sobie wyobrazić scenariusz totalnego załamania systemu z wielu
    powodów, ale to naprawdę przy pracach planowych rzadko ma miejsce. Nie
    jest niemożliwe, ale bardzo mało prawdopodobne...

    Pozd,
    Tomek