eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBGZ Optima - Przegina ze SpamemRe: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
    Date: Tue, 14 Oct 2014 09:16:13 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 19
    Message-ID: <m1iijt$ng5$1@node2.news.atman.pl>
    References: <m16214$bop$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <e...@4...com>
    <m19kod$s0q$1@opal.futuro.pl> <m1da3h$rgr$1@node1.news.atman.pl>
    <m1e5ks$6lk$1@opal.futuro.pl> <8...@a...kjonca>
    <m1etdp$1fg$1@opal.futuro.pl> <8...@a...kjonca>
    <m1f0jh$95b$1@opal.futuro.pl> <8...@a...kjonca>
    <m1h9p9$v0u$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-67-62-199.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1413270973 24069 89.67.62.199 (14 Oct 2014 07:16:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Oct 2014 07:16:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.1.2
    In-Reply-To: <m1h9p9$v0u$1@opal.futuro.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:606105
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 13.10.2014 o 21:39, Chris94 pisze:

    > W moim przypadku to nie wchodzi w grę.

    Czyli musimy założyć, że Ty błędów, trywialnych błędów, czeskich błędów,
    głupich błędów nie popełniasz nigdy. Jak już ktoś wspomniał, poza Twoim
    podwójnym przypadkiem (prawdopodobnie użyty był ten sam komputer,
    router, łącze) nie ma żadnego innego sygnału na grupie i chyba w ogóle w
    necie o tego typu przypadkach blokady konta w ING. Jakby nie patrzeć i
    jakbyś nie kombinował to podpadasz pod tę teorię "że to ja jestem
    normalny a cała reszta wokół już nie" ;)

    PS Zazwyczaj w bankach można sobie ustawić powiadomienie na mail o
    nieudanej próbie logowania a jeżeli nie to można znaleźć taką informację
    po zalogowaniu się do systemu, więc może od tego zacznij dochodzenie.

    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1