  • Data: 2014-10-14 10:37:09
    Temat: Re: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-13 o 22:27, Chris94 pisze:

    > Czy chcesz nam powiedzieć, że jest czymś całkowicie normalnym zmuszanie
    > użytkownika do przestudiowania 40 stron regulaminów i cenników oraz
    > przeanalizowania dokonanych w nich zmian, w celu zalogowania się na
    > konto?

    Ciągle udowadniasz, że nie rozumiesz słowa pisanego.
    Ty nie próbujesz zalogować się na konto, tylko odblokować dostęp do niego.

    > Bo zwracam uwagę, że dopóki nie potwierdzę, że akceptuję te wszystkie
    > regulaminu i cenniki, to nie odzyskam dostępu do swojego konta!
    > Może dla Ciebie to jest całkowicie normalne, ale dla mnie to jest
    > normalna gangsterka!

    zadzwoń do banku i spytaj się o cel tej zgody. Nikt cię do niczego nie
    zmusza. Również do używania INGOnline

    > Ja tu nie wylewam żali. Po prostu opisałem co mnie i moją żonę spotkało,
    > a potem tylko odpowiedziałem na Twoje zarzuty, gdy Ty nie znając
    > szczegółów najpierw stwierdziłeś, że sam "zablokowałem sobie konto", a
    > potem jeszcze wymyśliłeś sobie, że:

    > co jest oczywistą nieprawdą.

    Wytłumacz zatem, co Ty widzisz na załączonych ekranach?

    --
    Pete