eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBGZ Optima - Przegina ze SpamemRe: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
    Date: Tue, 14 Oct 2014 10:37:09 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 51
    Message-ID: <m1inbk$if4$1@node1.news.atman.pl>
    References: <m16214$bop$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <e...@4...com>
    <m19kod$s0q$1@opal.futuro.pl> <m1da3h$rgr$1@node1.news.atman.pl>
    <m1e5ks$6lk$1@opal.futuro.pl> <m1eq0r$fbo$1@node1.news.atman.pl>
    <m1evvo$7m6$1@opal.futuro.pl> <m1fuc0$idh$1@node1.news.atman.pl>
    <m1hcjg$5q0$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: static-81-219-237-158.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1413275828 18916 81.219.237.158 (14 Oct 2014 08:37:08
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Oct 2014 08:37:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.1.2
    In-Reply-To: <m1hcjg$5q0$1@opal.futuro.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:606106
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-13 o 22:27, Chris94 pisze:
    > Dnia Mon, 13 Oct 2014 09:18:24 +0200, Pete napisał(a):
    >
    >>>> Podpisywałeś umowę i tam też potwierdziłeś znajomość TOiP. Nie rozumiem
    >>>> tego rozdwojenia jaźni.
    >>>
    >>> Jakie rozdwojenie jaźni?
    >>> Gdy podpisywałem umowę, to wówczas przestudiowałem Regulamin oraz TOiP,
    >>> ale nie mam zamiaru studiować tych 40 stron przy każdym logowaniu, lub
    >>> ewentualnie akceptować je bez czytania, do czego bank próbuje mnie
    >>> zmusić!
    >>
    >> W jaki sposób zmusza cię do akceptacji bez czytania?
    >
    > Czy chcesz nam powiedzieć, że jest czymś całkowicie normalnym zmuszanie
    > użytkownika do przestudiowania 40 stron regulaminów i cenników oraz
    > przeanalizowania dokonanych w nich zmian, w celu zalogowania się na
    > konto?

    Ciągle udowadniasz, że nie rozumiesz słowa pisanego.
    Ty nie próbujesz zalogować się na konto, tylko odblokować dostęp do niego.

    > Bo zwracam uwagę, że dopóki nie potwierdzę, że akceptuję te wszystkie
    > regulaminu i cenniki, to nie odzyskam dostępu do swojego konta!
    > Może dla Ciebie to jest całkowicie normalne, ale dla mnie to jest
    > normalna gangsterka!

    zadzwoń do banku i spytaj się o cel tej zgody. Nikt cię do niczego nie
    zmusza. Również do używania INGOnline

    >
    >
    >> Pytaj banku dlaczego masz zablokowany dostęp zamiast wylewać swoje żale
    >> na grupie.
    >
    > Ja tu nie wylewam żali. Po prostu opisałem co mnie i moją żonę spotkało,
    > a potem tylko odpowiedziałem na Twoje zarzuty, gdy Ty nie znając
    > szczegółów najpierw stwierdziłeś, że sam "zablokowałem sobie konto", a
    > potem jeszcze wymyśliłeś sobie, że:
    >
    >> wymóg
    >> akceptacji toip i regulaminu wymagany jest podczas odblokowywania konta
    >
    > co jest oczywistą nieprawdą.

    Wytłumacz zatem, co Ty widzisz na załączonych ekranach?



    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1