  • Data: 2011-12-03 08:27:33
    Temat: Re: BGŻ Optima - brak odsetek
    Od: " newsgrp" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    TZ <g...@t...cy[ROT13]> napisał(a):
    > A dziś znowu nie naliczyli odsetek od lokat ;-))
    > Ehhh... :)

    na pewno nie naliczyli, czy tylko nie dopisali do lokaty/przelali na
    rachunek podstawowy?
    bo ja na przykład mam ustawione "Kapitalizacja odsetek: Nie", więc
    codziennie odsetki z lokaty dopisują mi się do rachunku podstawowego, ale
    dzisiaj (weekend) zamiast odsetek na rachunku podstawowym w szczegółach
    lokaty mam:
    Odsetki naliczone na dzień bieżący: XX PLN. podejrzewam, że przeleją je w
    poniedziałek.