  • Data: 2011-12-03 13:58:51
    Temat: Re: BGŻ Optima - brak odsetek
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Oso!

    W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 14:18:39, napisałaś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    osa o...@g...pl.ee, news:jbd7jb$eon$1@inews.gazeta.pl

    > Wczoraj złożyłem kilka dyspozycji przelewu środków między rachunkami w
    > optimie,

    Normalnie takie przelewy powinny być od razu wykonane.

    > z nadzieją, że choć jeden się wykona

    Czyli przelewy wewnętrzne nie są traktowane jako wewnętrzne albo przynajmniej
    nie działa to w weekend.
    Kompy też chcą mieć wolne? ;-))

    > Z lokatami nie ruszyło, nadal jest informacja, że początek 2.12 i koniec
    > 3.12 :/

    Potwierdzam, u mnie to samo.
    Nie dzwonię bo szkoda czasu, czekam do poniedziałku.

    > Szkoda, że jakiś normalny (!) bank nie ma takiej oferty jednodniówek bo w
    > podskokach bym tam popędził!

    Jak się wszystko 'wyrówna' bez interwencji to może jeszcze coś tam poleję.
    Ale przy wypłacie trzeba będzie wziąć na to wszystko poprawkę ;))

    --
    Hej!
    TZ

    - Rolnicy dostarczaliby więcej płodów rolnych, ale brakuje im żon. -