  • Data: 2011-12-03 11:23:27
    Temat: Re: BGŻ Optima - brak odsetek
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Ttomie55!

    W sobotę, 3 grudnia 2011, o godz. 11:50:58, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    ttom55 t...@g...pl, news:op.v5wtq8j0h6y0bj@ttom-komputer.router

    > odsetki w tym banku sa naliczane około 14-tej, 15-tej, więc bez paniki.

    Wg mnie nie ma reguły o której godzinie są naliczane, całkowita dowolność.
    Jak zaobserwowałem to trudności z naliczaniem mają na przełomie miesiąca i w
    weekendy.
    W dni powszednie odsetki poprawnie naliczone widzę od godzin rannych, ok. 8:30.

    --
    Hej!
    TZ

    - Pięta Achillesa to miejsce, które jest wrażliwe na śmierć -