  • Data: 2011-11-17 11:06:47
    Temat: Re: BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Nov 2011 10:39:05 +0000 (UTC), "Józef Gołaś"
    <j...@g...pl> wrote:

    >Ojojoj a pewien jestes ze mozesz tak zrobic

    Jestem.

    Bank napisał:

    "Nie możemy w pełni aktywować Twojego Konta BGŻOptima dopóki nie
    otrzymamy inicjującego przelewu kwoty co najmniej 1 PLN z Twojego
    Rachunku Powiązanego. Pamiętaj, jednak, że aby zasilić zlecone przez
    Ciebie Lokaty Terminowe inicjujący przelew powinien zostać dokonany na
    kwotę X PLN. Jeżeli kwota inicjującego przelewu będzie mniejsza niż
    łączna kwota zleconych Lokat Terminowych, otwartych i zasilonych
    zostanie tyle Lokat Terminowych, na które wystarczy środków z
    inicjującego przelewu. Pozostałe środki pieniężne zostaną zdeponowane
    na Twoim Rachunku Głównym."

    W umowie (PDF) jest mowa o dwóch warunkach: zaakceptowaniu oferty
    (zaakceptowałem kodem z SMSa) i wpłacie z rachunku powiązanego.

    Dla mnie jest jasne, że 1 zł to minimalna kwota, a przelana przeze
    mnie zasili lokatę, bo jest w odpowiedniej wysokości.
    A skoro zasili lokatę - to i oprocentowana będzie.