  • Data: 2004-08-14 07:48:43
    Temat: Re: [BGŻ] Zmiany, zmiany, zmiany... [długie wyszło]
    Od: Marek <m...@w...interia.i-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Grzegorz Skowroński napisał(a):

    > Ja tam nic nie wiem, ale w TOiP czytam:

    Szczęśliwy, który dostał TOiP. Ciekawe, czy do mnie też przyślą - nie
    zażyczyłem sobie wyciągów papierowych. Naprawdę, ciekawe...
    > 14. Realizacja przelewu w ramach stałego zlecenia płatniczego na rachunek
    > prowadzony:
    > 2. przez inny bank:
    > a) Integrum Plan1 0 zł
    > Uwaga 1: za przelewy realizowane w ramach zlecenia stałego pobiera się
    > opłatę tylko za realizację zlecenia stałego. [co za bełkot - przyp. skowi]

    Istotnie, bełkot, ale chyba chodziło im o to, że nie pobiera się
    dodatkowej opłaty za przelew. Czyli coś zupełnie przeciwnego, niż
    zeznała infolinia. Eh...

    > Podzwoń - sam jestem ciekawy, czego się dowiesz.
    > Ja musiałbym szukać numeru, bo z komórki nie zadzwonię, a bank podał tylko
    > 0-801. Nie chce mi się ;)

    Postaram się zadzwonić. Jeśli w obowiązujące TOiP będzie tak, jak
    zacytowałeś, to po prostu będę reklamował każdy taki przelew w razie
    pobrania prowizji.

    > Tym bardziej szkoda, że BGŻ miał jakieś bardzo przyjemne godziny
    > graniczne - jak dobrze pamiętam, to ostatnią sesję łamali i wysyłali w
    > okolicach 15:30.

    Dokładnie. Tylko że II-gą księgują o 16-tej - szkoda, że nie godzinę
    wcześniej :)

    Marek