  • Data: 2004-08-14 08:05:35
    Temat: Re: [BGŻ] Zmiany, zmiany, zmiany... [długie wyszło]
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    > Szczęśliwy, który dostał TOiP. Ciekawe, czy do mnie też przyślą - nie
    > zażyczyłem sobie wyciągów papierowych. Naprawdę, ciekawe...

    Daj znać, czy w ogóle w jakiś sposób Cię powiadomią.
    Na razie w serwisie transakcyjnym wisi aktualna TOiP - ani słówkiem bank
    nie wspomina o planowanych zmianach...

    > Istotnie, bełkot, ale chyba chodziło im o to, że nie pobiera się
    > dodatkowej opłaty za przelew. Czyli coś zupełnie przeciwnego, niż
    > zeznała infolinia. Eh...

    No właśnie :)

    > Dokładnie. Tylko że II-gą księgują o 16-tej - szkoda, że nie godzinę
    > wcześniej :)

    Coś za coś ;)
    Gdyby nie ten numer z przelewami, to byłaby to jedna z sensowniejszych
    ofert na rynku.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm