eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBGŻ - skarga do KNFRe: BGŻ - skarga do KNF
  • Data: 2013-08-22 10:16:15
    Temat: Re: BGŻ - skarga do KNF
    Od: kks <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 21 sierpnia 2013 20:46:13 UTC+2 użytkownik luc napisał:
    > Dostałem pocztą z trąbka takie coś:
    >
    >
    >
    > ========================
    >
    > W odpowiedzi na Pana skargę z dnia 11 lipca 2013r., która wpłynęła do Banku BGZ
    >
    > za pośrednictwem Komisji Nadzoru Finansowego w dniu 29 lipca 2013r. informujemy,
    >
    > że w dniu 10 lipca 2013r. został zidentyfikowany błąd operacyjny, polegający na
    niewłaściwym
    >
    > naliczeniu premii w ramach Programu "Premia+", W celu wyeliminowania tego błędu,
    podjęto
    >
    > działania naprawcze, skutkujące wycofaniem uprzednio zaksięgowanej kwoty premii
    oraz
    >
    > zaksięgowaniem premii w prawidłowej wysokości, po ponownym zweryfikowaniu
    spełnienia
    >
    > warunków uczestnictwa w Programie oraz naliczenia i wypłaty premii, w świetle
    aktualnie
    >
    > obowiązującego Regulaminu Programu "Premia+);.
    >
    > W związku ze spełnieniem przez Pana w cyklu 28 maja - 27 czerwca 2013 r.
    >
    > warunków określonych w ww. Regulaminie, premia w wysokości 50 zł została
    zaksięgowana
    >
    > na Pana rachunku w dniu 11 lipca 2013 r.
    >
    > Odnosząc się do Pana obaw o bezpieczeństwo środków zgromadzonych na
    >
    > rachunkach w naszym Banku chcielibyśmy zapewnić, że korekta błędu w dniu
    >
    > 10 lipca 2013 r. była sprostowaniem nieprawidłowości, zaistniałej w realizacji
    zlecenia przez
    >
    > Bank BGZ, a rachunki Klientów, którzy spełnili warunki określone w Regulaminie
    programu
    >
    > premiowego, zostały niezwłocznie uznane należną kwotą.
    >
    > Dziękując za zgłoszone uwagi pragniemy zapewnić, iż jednym z podstawowych celów
    >
    > naszej działalności jest zaspokojenie potrzeb naszych Klientów. Informujemy
    jednocześnie,
    >
    > że Bank BGi podjął działania. mające na celu uniknięcie podobnych zdarzeń w
    przyszłości.
    >
    > Bardzo przepraszamy za niedogodności, na jakie został Pan narażony w związku z
    >
    > zaistniała sytuacją oraz wyrażamy nadzieję, że zdarzenie to nie wpłynie negatywnie
    na
    >
    > dalszą Pana współpracę z naszym Bankiem.
    >
    > Informujemy jednocześnie, że kopia niniejszego pisma przesłana została
    >
    > wiadomości Komisji Nadzoru Finansowego.
    >
    > ========================
    >
    >
    >
    > "Błąd operacyjny", hehe...
    >
    >
    >
    >
    >
    > pzdrwm
    >
    > luc
    >
    >
    >
    > 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    >
    > Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)

    "Informujemy w imieniu naczelnego chirurga Banku i Ordynatora Oddziału Nacinania
    Klientów, że zejście pana kolegi klienta to skutek błędu operacyjnego"
    he he
    Nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi.
    Lubię te sformułowania - błąd operacyjny, nie ma Pan racji, ale ze względu na dobre
    relacje, itd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1