  • Data: 2013-08-22 22:59:43
    Temat: Re: BGŻ - skarga do KNF
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 22 Aug 2013 08:56:27 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Też dostałem. Słowa oczywiście nie ma na temat meritum - że ruchów na
    > rachunku nie ma w historii.

    Jak swoją skargę* na Synka złożyłem to też mnie zastanawiał cały ten
    proces i co z tym dalej. Skarga jest i KNF uderza do banku a ten
    odpowiada - zazwyczaj pierdoły i nie na temat ale co dalej? Skarżyć się
    do KNF na odpowiedź na skargę?

    * poskarżyłem się że czekałem ponad 30 dni (roboczych oczywiście jak to w
    Synku) na odpowiedź na reklamację i nic - no a Synek odpowiedział, że nic
    nie mógł zrobić przez 30 dni, bo nie dałem im pisma o którym nic nie ma w
    ich regulaminie, nie ma go na stronie banku ale klient ma wiedzieć aby je
    dołączyć do reklamacji.

    --
    xbartx