  • Data: 2011-12-06 16:25:12
    Temat: Re: BGŻOptima 8 lokat
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Xbartksie!

    We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 16:53:14, napisałeś na temat: "BGŻOptima 8
    lokat"
    xbartx b...@h...net, news:jbldpa$e8k$1@inews.gazeta.pl

    > Wpadasz tutaj i piszesz o tym co Ci się wydaje. Zauważ, że jeżeli źle Ci
    > się wydaje, to zwyczajnie kogoś możesz wprowadzić w błąd a tego raczej
    > należałoby unikać. Tak ciężko to zrozumieć?

    OK, ale pisałem: "niech już tak pozostanie".

    Powtórzę raz jeszcze, może trochę inaczej bo masz problem...
    W takim razie niech będzie twoje i niech każdy uważa za pewnik, że założenie
    8 lokat i ich zlikwidowanie będzie skutkowało niemożnością ponownego założenia
    lokaty jednodniowej.
    Teraz jesteś usatysfakcjonowany?

    PS.
    Ja pozostaję przy swoim zdaniu.
    EOT.

    --
    Hej!
    TZ

    - Magda pochodziła z chaty zabitej dechami. -