  • Data: 2011-12-08 09:58:57
    Temat: Re: BGŻOptima Digipass PIN
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
    news:jboohn$opa$1@node2.news.atman.pl...

    > W tym wypadku jest to wywazanie otwartych drzwi
    > bo urzadzenie jest i dziala w oparciu o okreslony schemat.
    > Kombinowanie ma sens gdy sie tworzy cos nowego.

    Drzwi byłyby otwarte, gdyby opis działania był opublikowany (może jest tylko
    nie znalazłem).
    Zapytałem, bo może ktoś po prostu wie i by napisał to i ja bym wiedział.
    Mnie interesuje kombinowanie, aby zrozumieć jak się pewne problemy
    rozwiązuje (jak przestanie mnie interesować to będę się musiał zastanowić
    czy jeszcze żyję).
    Jest tysiące postów na tysiącach grup. Zdecydowana większość mnie nie
    interesuje i się po prostu nie odzywam. Dlatego zdziwiłem się jak na moje że
    kombinuję jak to jest zrobione uzyskałem informację "... mnie ... mało
    interesuje".
    Z rozjeżdżaniem się zegarów walczyłem 15 lat temu. Wtedy opracowałem sobie
    metodę pomiaru opartą o nośną DCF aby przeprowadzać kalibrację na produkcji.
    Mój problem się rozwiązał, gdy urządzenia zyskały możliwość pobierania czasu
    z serwerów internetowych, ale digipassy nie mają (chyba ;-)) takiej
    możliwości, a wiem, że nie zwiększając radykalnie zapotrzebowania na prąd
    nie da się zapewnić dokładności rzędu 30s przez kilka lat.
    P.G.