eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBGŻOptima - EurobankRe: BGŻOptima - Eurobank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 08 Dec 2011 20:57:20 +0100
    From: "Bogdan B." <g...@r...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGŻOptima - Eurobank
    References: <4ede835e$0$5813$65785112@news.neostrada.pl>
    <jbq3q8$j8i$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <jbq3q8$j8i$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 111208-0, 2011-12-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 37
    Message-ID: <4ee116a0$0$8458$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.28.226
    X-Trace: 1323374241 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8458 83.4.28.226:26956
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:563438
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-12-08 11:33, Anna Kozłowska pisze:
    > W pojedynczych przypadkach mogło zdarzyć się, że przelew został odrzucony, z
    > uwagi na konfigurację płatności w systemie ELIXIR.

    Przykro mi, ale ktoś Panią wprowadził w błąd.
    KAŻDY mój przelew na rachunek powiązany w Eurobanku zostaje odrzucony.
    Czy jest ktoś na grupie, komu został zaksięgowany przelew w Eurobanku?

    > Do 9 grudnia wprowadzona
    > zostanie odpowiednia aktualizacja do systemu, która wyeliminuje nawet te
    > pojedyncze przypadki.

    Jak rozumiem, ktoś Pani tak powiedział.
    Mam zamiar sprawdzić jego/jej twierdzenia, bo jutro kolejny przelew.
    Ciekaw jestem kto będzie beneficjentem.

    > Wcześniejsze, incydentalne kłopoty z szybkością działania systemu miały
    > związek z ogromnym zainteresowaniem ze strony Klientów. Przy wspomnianej wyżej
    > aktualizacji systemu, jego wydajność zostanie zwiększona dodatkowo. Pozostaje
    > nam tylko przeprosić wszystkich za te chwilowe niedogodności. Podkreślam, że
    > nie miały one żadnego wpływu na oszczędności, które zarabiają dla naszych
    > Klientów każdego dnia.

    Mam nadzieję że zostanie włączony dopalacz na zmianę rachunku
    powiązanego. Codziennie zlecam przelew z nowego rachunku ale
    BGŻ Optima nie jest w stanie zauważyć że takowy następuje.

    > W celu wyjaśnienia prosimy o kontakt pod adresem mailowym, który znajdzie Pan
    > tutaj: www.bgzoptima.pl/media/default.aspx

    Mam nadal nadzieję na odpowiedź mój email z poniedziałku.

    > Pozdrawiam

    Ja również.
    I życzę szczęścia.
    Bo trafiła się Pani niewdzięczna praca.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1